Ik ga het helemaal anders doen! Deze keer dan.
Zet dit filmpje aan en lees
ondertussen mijn blog. Lekker hè, zo’n muziekje op de achtergrond.
Als je werkelijk op de link hebt geklikt en verder kijkt, zie je dat ik reclame
maak voor COOLBLUE. Ik werd aan hen herinnerd door hun commercial waarin zijn
claimen dat de man altijd een groot bakbeest televisie wil hebben.
Willen manspersonen
niet altijd alles groter? Ik dacht altijd dat alleen in Amerika alles much bigger was: de Bigger Mac, de Mega
Cola, een grotere mond (hoor Trump tetteren) en zo meer. COOLBLUE opende echter
mijn ogen. Ik zie helder dat mannen alles bigger
willen en de vrouw? Die wil een klein beeldbuisje aan de muur. Zij houdt van
klein, overzichtelijk en schattig. Leuk hè, gegeneraliseerde verschillen.
Nog niet zo lang geleden bezorgden
zij onze nieuwe wasmachine. Prima kerels; ze handelden alles netjes af en waren
super vriendelijk. Ze verdienden ieder een lolly en sticker.
Bij DHL kunnen ze (wat mij
betreft) daarvan leren. Die bezorger is zo overhaast; in al zijn snelle ongezelligheid
hoort hij mijn “bedankt” (na het plaatsen van mijn handtekening) als hij bij de
volgende klant een straat verderop aanbelt! Ik ben geneigd de volgende keer
niets te zeggen.
COOLBLUE it is!
Dankzij de Consumentenbond en Kieskeurig
kwamen we uit bij COOLBLUE. Ik mag wel reclamegeld vangen voor alle scherm-tot-scherm-reclame
die ik hier uit.
De CONSUMENTENBOND vertelde me welke de beste
wasmachine was, KIESKEURIG toonde me de beste prijs, maar ik wilde een stille
en kwam uit bij COOLBLUE. Hun iSensoric werd het. Klinkt gevoelig, hou ik van.
Terwijl dat apparaat mijn was schoon draait lees ik de mails van COOLBLUE
om te checken of ik iets gemist heb. Marcel stuurde ze naar me door.
Had hij dat nou maar eerder gedaan zeg! Ik blijk een paar geweldig typische zaken te hebben gemist. Onder andere het wachtmuziekje waar jij naar luistert. Zo doen zij hun best het wachten leuker te maken. Ze doen zelfs meer, ze geven therapie. COOLBLUE is een all-in business. Kijk, dit staat in hun mail:
Had hij dat nou maar eerder gedaan zeg! Ik blijk een paar geweldig typische zaken te hebben gemist. Onder andere het wachtmuziekje waar jij naar luistert. Zo doen zij hun best het wachten leuker te maken. Ze doen zelfs meer, ze geven therapie. COOLBLUE is een all-in business. Kijk, dit staat in hun mail:
Wat
je verder van ons mag verwachten
Wachttherapie
Via Mijn Coolblue kun je de bestelling volgen. Heb je een hekel aan wachten? Je kunt bij ons in wachttherapie.
Via Mijn Coolblue kun je de bestelling volgen. Heb je een hekel aan wachten? Je kunt bij ons in wachttherapie.
Ja, je ziet het goed, zij hebben meer wachttherapie mogelijkheden. Ik vind
het fantastisch.
Ik zei dat ik het anders ga doen, toch? Bij deze: het is tijd voor een
leuke verrassingsactie: Kijk jij even dit geweldig leuke flimpje over verschillende uitpaktypes. Bedenk daarbij welke uitpaktype ik
ben en welke ik zou willen zijn. Deel mijn blog, deel je uitkomst en wie het
goed heeft krijgt een verrassing thuisgestuurd.
Ondertussen lees ik verder in de COOLBLUE mails en zie iets allerleukst.
Ze vragen me de bezorger te verassen. Zo staat er:
Met een klik op de link ontdek ik een vel papier op mijn kleine beeldscherm, waarop hokjes en kniplijnen zijn gedrukt, inclusief een beschrijving hoe
ik zelf confetti maak.
Deze dame heeft zo’n spijt dat
ik dit alles nu pas lees. Een veel leukere blog had geschreven kunnen worden. Maar ja, de
bezorgers zijn foetsie, maar I’ve learned
a lesson. Niet dat ik COOLBLUEconfetti nodig had, ik heb het standaard in huis.
Je weet wel, iets met een perforator.
Tot afgelopen week de stofzuiger begon te rammelen, bonken en een
vreselijke stank mijn kamer vulde. Uit dat ding! Ik sprong een gat in de
stofwolken.
‘Marcel, onze stofzuiger is
kapot, zal ik gelijk een nieuwe bestellen bij COOLBLUE? Dat kan ik heus wel
zonder jou.’
‘Nee, schatje, ik heb de aankoopbewijzen
nog. We leven in garantietijd, laat Philips dit maar oplossen.’ Over service gesproken,
ook Philips is goed bezig en as I write
aan het wachten op een onderdeel om onze stofzuiger te repareren.
Ik ben poepchagrijnig.
‘Wat zit jij nukkig te
kijken!’, zegt Marcel.
‘Wat denk jij nou? De wasdroger
begaf het een maand of drie geleden, de wasmachine gaf het draaien op, de
stofzuiger liet me achter met een berg stof. Alles best, maar ik wacht op het
volgende apparaat dat buiten de garantie om het leven laat.’
‘Alsjeblieft niet zeg! Er is
genoeg gesneuveld.’
‘Ja, maar COOLBLUE moet weer
komen.’
‘Wat hoezo? Ik heb al weken confetti,
lolly’s en stickers klaar liggen bij de voordeur. Voor wie denk je dat het is?’
Jij, lieve lezer, vergeet de verrassingsactie niet. Enne, zet dat
filmpje alsjeblieft uit, ik heb het nou wel gehoord.